Редакторам районних та місцевих ЗМІ розказали, як зробити ефективною діяльність рекламної служби

14.06.2017 12:35:50
Редакторам районних та місцевих ЗМІ розказали, як зробити ефективною діяльність рекламної служби

Днями на базі Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області для редакторів та менеджерів з реклами пройшов тренінг «Налагодження ефективної діяльності рекламної служби як запорука фінансової незалежності та економічної стабільності ЗМІ», під час якого пройшла презентація Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області.

Директор Регіонального центру з надання БВПД Марина Єлисєєва познайомила представників ЗМІ з установою, зауваживши, що надання вторинної правової допомоги дає можливість особі кваліфіковано захистити себе, тому інститут БПД є дуже важливим для суспільства. Зараз система БПД в стані активного розвитку: з 2015 року на Херсонщині працюють чотири місцевих  центри - Бериславський, Голопристанський, Каховський та Херсонський, а з вересня 2016-го – 16 бюро правової допомоги, які є в кожному районі області.

Присутні дізналися, що безоплатна правова допомога регламентується Законом України «Про безоплатну правову допомогу», гарантується державою та повністю або частково надається за рахунок коштів Держбюджету, місцевих бюджетів та інших джерел.

Менеджер з якості Максим Магда розказав, що буває первинна та вторинна правова допомога та пояснив, що Регіональний центр надає допомогу у кримінальному процесі затриманим, підозрюваним, обвинуваченим та засудженим до покарання, пов’язаного з позбавленням волі, а також у справах про адміністративні правопорушення особам, щодо яких застосовано адміністративне затримання або адміністративний арешт. Підставою для надання такої допомоги є повідомлення правоохоронного органу або затриманої особи чи її родичів, постанова слідчого, ухвала суду або заява засудженого.Надання допомоги в адміністративному і цивільному судочинстві, а також потерпілим і свідкам у кримінальному процесі здійснюється через місцеві центри з надання БВПД та бюро правової допомоги.

Варто зазначити, що система БПД побудована так, що в усіх областях у цілодобовому режимі працюють центри з надання безплатної вторинної правової допомоги. Службові особи, які здійснюють затримання, зобов'язані негайно інформувати центри БВПД про кожен випадок затримання. Протягом двох годин держава гарантовано забезпечує прибуття адвоката до затриманого, адже головне в цьому процесі – оперативність, аби виключити маніпулювання чи зловживання правоохоронцями під час затримання.

Нагадаємо, що в новому Кримінальному процесуальному кодексі України законодавцем закріплено норму, яка гарантує кожній затриманій особі захисника за рахунок держави, незалежно від її соціального статусу та наявності у особи адвоката. Також законом передбачено, що відмова від призначеного за рахунок держави адвоката може бути прийнята тільки після конфіденційного побачення захисника із затриманим та тільки в його присутності.

Максим Магда також пояснив учасникам тренінгу, що кожен, хто потребує правової допомоги, може зателефонувати на єдиний номер гарячої лінії:

0-800-213-103

(безкоштовно з усіх стаціонарних та мобільних телефонів).

Для отримання консультацій чи роз’яснень з правових питань можна звертатися безпосередньо до місцевих центрів з надання БВПД та бюро правової допомоги. Контактні дані дивись за посиланням:

http://kherson.legalaid.gov.ua/ua/miscevi/1317-mistsevi-tsentry-bvpd-ta-biuro-pravovoi-dopomohy-khersonshchyny

Повертаючись до тренінгу, варто сказати, що його проводив генеральний директор ТОВ РІА «К&К», один із перших регіональних видавців України, співзасновник Української Асоціації видавців періодичної преси та Асоціації «Незалежні регіональні видавці України» Дмитро Кліманов.

Учасники заходу мали змогу на прикладі «Телегазети», виданням якої Дмитро Клімановзаймається 27 років, навчитися, як працювати з рекламою, збільшити надходження від неї, формувати ціну рекламної площі тощо. Незважаючи на те, що колектив газети з початком окупації в 2014 році повинен був змінити адресу і починати все з нуля, «Телегазета» минулого року визнана Національною спілкою журналістів України кращою міською та районною газетою країни. Отже, такому успіху сприяли чималі зміни в організації роботи редакції, а саме: формалізація програмних документів, розосередження редакції, що дозволило працювати на відстані, залучення фрилансерів. Також з 2003 року видавництво почало займатись навчанням власного персоналу в галузі реклами. Все це, як запевняє тренер, «допомогло не лише піднести видання на якісно новий рівень, але й скоротити 5-денний робочий тиждень до 3-денного, що, безумовно, є надзвичайно вигідним з економічної точки зору».За словами тренера,  вкрай необхідним є також вивчення конкурентного середовища ЗМІ на місцевому рівні, власної читацької аудиторії та потенційних рекламодавців.

Навчання було побудоване так, що на його початку учасники ставили запитання, як то: Чому купують рекламу; Інструменти та психологія продаж; Як залучити рекламодавця; Чи потрібен менеджер з реклами; Хто і на що впливає при продажу, а по завершені - самостійно на них відповідали.

Цікавою виявилась робота в мінігрупах, коли учасники визначали недоліки та переваги різних видів ЗМІ – телебачення, радіо, друкованої преси, інтернет-видань, по завершенні якої всі дійшли висновку, що газети - ідеальний засіб рекламування для фірми, яка хоче мати більш широку аудиторію. «У читача рекламних газетних оголошень більше часу на осмислення змісту в порівнянні з  теле- або радіорекламою», - впевнений Дмитро Вікторович.

Прикметно, що  перш ніж здійснити будь-які зміни стосовно цінової політики,  інформаційного навантаження, структури тощо Дмитро Кліманов радить проводити  медіадосліждення.І дійсно, дослідження, яке проводиться в «Телегазеті», вражає, адже вивчається все -рейтинги телеканалів, радіо, газет і журналів, інтернет-сайтів, соцмереж, ведуться опитування користувачів ЗМІ, підраховується відсоток довіри населення до того чи іншого джерела інформації, вивчається соціальний демографічний портрет читачів «Телегазети» проти всіх респондентів, дається оцінка матеріалів «Телегазети» - новин, тематичних та розважальних матеріалів.

За словами тренера, вкрай необхідним є також вивчення конкурентного середовища ЗМІ на місцевому рівні, власної читацької аудиторії та потенційних рекламодавців. «Якщо є конкуренти – копіюйте успішний досвід конкурентів», - наголошує спікер.

Друга частина заходу була присвячена рекламній піраміді та структурі доходів від реклами. Учасники, розділившись на три команди, мали змогу на практиці зрозуміти, як правильно робити рекламу, залучати рекламодавців та отримувати прибуток.

До речі, це другий тренінг для редакторів районних та місцевих ЗМІ, що проходить в рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці «Українського медійного проекту» (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Корисні посилання