У Білозерському районі розглянуто 18 звернень громадян за січень 2014 року

18.02.2014 19:32:00

17 лютого 2014 року в Білозерській районній державній адміністрації відбулася розширена нарада з питань належної роботи із зверненнями громадян, а також підведення підсумків вирішення питань, що надійшли у рамках проекту «Діалог з країною»

17 лютого 2014 року в Білозерській районній державній адміністрації відбулася розширена нарада з питань належної роботи із зверненнями громадян, а також підведення підсумків вирішення питань, що надійшли у рамках проекту «Діалог з країною».

В рамках реалізації завдань Президента України щодо належної роботи із зверненнями громадян, райдержадміністрацією постійно проводиться особистий та виїзний прийом громадян, відповідно до затверджених графіків та строків. Зокрема, за січень 2014 року до районної державної адміністрації надійшло 18 звернень громадян, із них: письмових звернень – 13, під час особистого прийому громадян – 2, під час виїзного прийому – 3 звернення. Найбільше заявниками порушено питань у сфері соціального захисту населення, аграрної політики, земельних відносин та транспорту. Від найменш захищеної категорії громадян отримано 7 звернень. На всі звернення було надано відповідь вчасно, відповідно до вимог чинного законодавства. 
За січень 2014 року до урядової телефонної гарячої лінії Урядового контактного центру надійшло 25 звернень громадян, що на 20, або у 4 рази більше показника минулого року. Основною причиною збільшення кількості звернень за цей період є погіршення погодних умов та необхідність ліквідації наслідків негоди у районі. Суть більшості звернень полягала у відсутності послуг з електро- та водопостачання. На даний час наслідки негоди у районі повністю ліквідовані.
Належна увага приділяється розгляду звернень громадян, що надійшли до Президента України в рамках телевізійного проекту «Діалог з країною». Кожне з таких звернень знаходиться на постійному контролі райдержадміністрації.
Підводячи підсумки наради, голова районної державної адміністрації Валерій Поддубний наголосив, що: «Забезпечення належного та всебічного розгляду звернень громадян – таке завдання ставить Глава держави Віктор Янукович перед органами державної влади на місцях. Люди звертаються із тими проблемами, які не можуть вирішити самостійно,  тому громадяни повинні бути впевнені, що ми вчасно розглянемо та вирішимо порушені питання. Робота структурних підрозділів райдержадміністрації повинна бути спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення».

Корисні посилання