Звіт про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Херсонської обласної державної (військової) адміністрації у I кварталі 2025 року (у порівнянні з попереднім аналогічним періодом 2024 року)

Керівництвом Херсонської обласної державної (військової) адміністрації відповідно до Законів України «Про звернення громадян», «Про правовий режим воєнного стану», Указів Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» вживаються вичерпні заходи для забезпечення права на звернення мешканців області.

Так, протягом I кварталу 2025 року (у І кварталі 2024 року) до обласної державної (військової) адміністрації надійшло 986 звернень громадян (2903 звернення). При цьому, з урахуванням колективних звернень, звернулися 1919 громадян (3103 громадянина), порушено 1115 різноманітних питань (2953 питання).

Кількість звернень за формою надходження, надійшло:

  • поштою – 764 звернення (1827 звернень);
  • в тому числі з використанням Інтернету – 98 звернень;
  • на особистих прийомах – 6 звернень (0 звернень);
  • через органи влади – 37 звернень (52 звернення);
  • від іншій органів, установ, організацій – 81 звернення (1024 звернення).

Від мешканців області до органів влади направлено 37 (54) звернень, у тому числі: до Кабінету Міністрів України – 9 (15) звернень, до Офісу Президента України – 7 (7) звернень, до Верховної Ради України – 1 (5) звернення; до міністерств та інших органів влади – 20 (27) звернень.

За територіальною ознакою отримано звернення від мешканців:

  • Херсонського району – 773 (1647), в тому числі м.Херсон – 640 (1461);
  • Бериславського району – 81 (1064);
  • Каховського району – 3 (23);
  • Скадовського району – 6 (6);
  • Генічеського району – 0 (12);
  • з інших областей України – 80 (104);
  • з-за  кордону – 43 (47).

У I кварталі 2025 року до обласної державної (військової) адміністрації повторні та масові звернення громадян не надходили. За ознакою надходження опрацьовано 973 (2860) первинних, 10 (37) неодноразових та 3 (6) дублетних звернення.

До обласної державної (військової) адміністрації надійшло 974 (2893) індивідуальних звернення, 12 (10) колективних звернень громадян, анонімних звернень протягом звітного періоду не зареєстровано.

За видами звернень отримано – 977 (2893) заяв, 2 (5) пропозиції та 7 (5) скарг.

За вказаним у заявах громадян соціальним станом, зареєстровано звернення від:

– пенсіонерів – 442 (1026),

– військовослужбовців – 0 (1),

– працівників бюджетної сфери – 4 (6),

– робітників – 2 (0),

– підприємців – 4 (0),

– безробітних – 2 (1),

– журналістів – 0 (2),

– пенсіонера з числа військовослужбовців – 0 (4),

– учень, студент – 1 (2),

– не зазначено соціальний стан – 531 (1861).

Від громадян, які вказали у зверненнях категорію та потребують соціального захисту надійшло 47 (47) звернень, зокрема, від:

  • осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 10 (33) звернень;
  • осіб з інвалідністю внаслідок війни – 0 (3) звернень;
  • учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 1 (3) звернення;
  • учасників бойових дій – 0 (2) звернень;
  • учасників війни – 0 (1) звернень;
  • одиноких матерів – 0 (5) звернень;
  • багатодітних сімей – 1 (0) звернення;
  • дітей війни – 1 (0) звернення;
  • внутрішньо переміщених осіб – 90 (0) звернень;
  • дітей – 0 (1) звернень;
  • не зазначено категорію – 883 (2855) звернення.

У зверненнях до обласної державної (військової) адміністрації громадянами упродовж I кварталу 2025 року порушено 1115 (2953) різноманітних питань.

Серед порушених, найбільш актуальними були питання:

  • соціальна політика, соціальний захист населення – 877 (2773);
  • обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини – 102 (9);
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 25 (19);
  • житлова політика – 23 (22);
  • комунальне господарство – 20 (23);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 15 (8);
  • діяльність підприємств та установ – 10 (20);
  • праця і заробітна плата – 8 (25);
  • діяльність місцевих органів виконавчої влади – 7 (19).

У зверненнях тематики соціальної політики та соціального захисту населення здебільшого порушувалися питання отримання матеріальної допомоги 815, а саме: надання матеріальної допомоги на лікування – 693 звернення, в тому числі на лікування у зв'язку з пораненням – 336 звернень, надання матеріальної допомоги сім'ї загиблого військовослужбовця – 81 звернення, надання матеріальної допомоги у зв'язку зі смертю члена родини, який загинув під час обстрілів – 41 звернень.

Результати розгляду звернень, що перебували на контролі обласної державної (військової) адміністрації упродовж I кварталу 2025 року, такі: вирішено позитивно – 450 звернень; надано роз’яснення на 126 звернень; переслано за належністю – 1 звернення; не підлягали розгляду – 1 звернення; на звітну дату у стадії розгляду 408 звернень.

По телефону працівниками відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної (військової) адміністрації протягом трьох місяців 2025 року надано роз’яснення 165 громадянам (за три місяці 2024 року – 49 громадянам).

Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення перебуває на постійному контролі обласної військової адміністрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux