Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян у ІІI кварталі 2016 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення обласною державною адміністрацією протягом квітня - червня поточного року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

Усього протягом звітного періоду з метою розв’язання своїх проблем до обласної державної адміністрації звернулось 6739 осіб, зокрема шляхом подання 1439 особистих та колективних звернень, в яких порушено 1558 питань. На контроль взято 1420 звернення, або 98,7% від їх загальної кількості.

Підсумки ІІІ кварталу 2016 року свідчать про збільшення на 312, або на 27,7%, загальної кількості звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації порівняно з аналогічним періодом 2015 року. Кількість звернень від мешканців області, які надійшли до центральних органів влади, також дещо збільшилася, зокрема, до Верховної Ради України – на 7 звернень, або на 41,2%, Адміністрації Президента України – на 12, або на 17,7%. Проте, зменшилася кількість звернень до Кабінету Міністрів України – на 9, або на 17,3%.

Кількість листів від мешканців області збільшилася на 210, або на 19,6%. Забезпечено реалізацію конституційних прав громадян на письмове звернення. Так, протягом звітного періоду особисто від громадян надійшло 1134 звернення, на які авторам надано обґрунтовані відповіді згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».          

У порівнянні з відповідним періодом 2015 року загальна кількість порушених питань у зверненнях збільшилась на 372, або на 31,4%. Найбільше звернень від загальної кількості опрацьованих з наступних питань: надання матеріальної допомоги – 839 (53,8%), комунального господарства – 124 (7,9%), охорони здоров’я – 59 (3,8%), транспорту та зв’язку – 48 (3,1%), а також аграрної політики і земельних відносин – 48 (3,1%).

Звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни (5) та жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» (2), що надійшли до обласної державної адміністрації у липні-вересні поточного року, знаходились на особливому контролі та розглянуті особисто головою обласної державної адміністрації.

Зверненням ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, приділяється особлива увага з метою вирішення порушених ними проблемних питань.

Протягом ІІІ кварталу поточного року від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, надійшло 356 звернень. У порівнянні з аналогічним показником минулого року відбулось збільшення кількість звернень від ветеранів праці (17) у 2,4 рази, дітей війни (59) у 2,0 рази, учасників війни (15) у 1,9 рази та одиноких матерів (14) у 1,8 рази. Крім того, від  осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи звернень надійшло (3), що у 2,3 рази менше  порівняно з аналогічним періодом 2015 року – 7 звернень.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень до Херсонської обласної державної адміністрації надійшло від жителів таких міст області та районів:

м. Херсон (671, або 46,6 відсотка від загальної кількості звернень);

Олешківський район (128, або 8,9 відсотка);

Білозерський район (115, або 8,0 відсотка);

м. Нова Каховка (54, або 3,8 відсотків);

м. Каховка (53, або 3,7 відсотка);

Найменше надійшло від мешканців Іванівського району – 8 звернень, Верхньорогачицького району – 9 звернень та Нижньосірогозького району – 10 звернень.

З 01 липня по 30 вересня 2016 року на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації звернулися 1239 мешканців області. По 662 зверненнях надано роз’яснення під час спілкування,  181 порушене питання вирішено позитивно. У випадку неможливості одразу вирішити питання або надати роз’яснення звернення беруться на контроль. 

Повторні та масові звернення до обласної державної адміністрації за звітний період не надходили. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 обласною державною адміністрацією забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян. Так, за ознакою надходження розглянуто 52 дублетних та 99 неодноразових звернення. Крім того, опрацьовано 86 електронних звернення. На веб-сайті обласної державної адміністрації розміщено інформацію про зміни у законодавстві щодо опрацювання електронних звернень та форму електронного звернення для заповнення громадянами.

Особистий прийом громадян, у тому числі виїзний керівництвом обласної державної адміністрації проводиться відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 23 травня 2016 року № 357. На ІV квартал 2016 року затверджено графік прийому громадян за місцем їх проживання керівництвом обласної державної адміністрації від 20 вересня  2016 року № 38/14 із визначенням населених пунктів.  Під час особистого та виїзного прийомів громадян керівництвом обласної державної адміністрації протягом ІІІ кварталу2016 року прийнято 162 особи, які порушили 97 питань. З метою оперативного розгляду проблемних питань до проведення зазначених прийомів залучаються керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації та відповідних обласних служб і в обов’язковому порядку бере участь керівник юридичного управління апарату обласної державної адміністрації.

Відповідно до графіка звітування голів районних державних адміністрацій з питань роботи із зверненнями громадян у 2016 році від  30 листопада 2015 року  № 70/14 поінформували голови Великолепетиської, Великоолександрівської, Каховської та Цюрупинської районних державних адміністрацій. Протягом  ІІІ кварталу поточного року додержання законодавства про звернення громадян розглянуто відповідно до затвердженого графіка від 30 листопада 2015 року за  № 69/14 у шести районних державних адміністраціях. За результатами перевірок складено відповідні довідки, які надіслано районним державним адміністраціям для усунення виявлених недоліків. Відповідним графіком за районними державними адміністраціями закріплено головних спеціалістів відділу роботи із зверненнями громадян управління з питань діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.

Питання про стан роботи із зверненнями громадян систематично  розглядається на засіданнях колегії обласної державної адміністрації. Так, підсумки першого півріччя 2016 року обговорено на плановому засіданні колегії в липні  2016 року та видано відповідне розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01 серпня 2016 року № 569.

Продовжено роботу громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги в обласній державній адміністрації. Протягом липня – вересня  2016 року вказану допомогу надано 26 громадянам. При Головному територіальному управлінні та районних, міських управліннях юстиції в області функціонують 23 громадські приймальні, діяльність яких спрямована на надання безоплатної правової допомоги малозабезпеченій категорії населення області. В роботі з населенням використовується комп’ютерна система «Ліга. Закон», сформовано бібліотеки правової літератури та юридичних періодичних видань. Найбільшу кількість роз’яснень надано з питань соціального захисту населення, виплати пенсій, трудових і житлових прав, цивільного, сімейного та земельного законодавства, а також з питань організації виконання судових рішень.

Організація роботи зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності Херсонської обласної державної адміністрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux