Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян ІІІ квартал 2017 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи із зверненнями громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому обласною державною адміністрацією протягом ІІІ кварталу 2017 року проводилася робота щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушувалися мешканцями області.

Усього протягом звітного періоду з метою розв’язання своїх проблем до обласної державної адміністрації звернулись 2822 особи, зокрема шляхом подання 1063 особистих та колективних звернень, в яких порушено 1137 питань.

Із загальної кількості звернень 805 (75,7 відсотка) надійшло поштою, 120 (11,3 відсотків) через органи влади та 33 (3,1 відсотка) отримано на особистому та виїзних прийомах керівництва обласної державної адміністрації, 50 (4,7 відсотка) надійшло від інших органів, установ, організацій.

Під час прийомів громадян керівництвом обласної державної адміністрації протягом ІІІ кварталу 2017 року прийнято 169 громадян, які порушили 42 питання, з урахуванням колективних звернень. З метою оперативного розгляду проблемних питань у проведенні зазначених прийомів громадян постійно беруть участь керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації та відповідних обласних служб.

У ІІІ кварталі 2017 року через органи влади від мешканців області отримано 120 звернень, а саме: з Адміністрації Президента України – 42 звернення, із Кабінету Міністрів України – 30 звернень, з Верховної Ради України – 18 звернень та з інших центральних органів – 30 звернень.

У ході розгляду звернень та вирішення питань особлива увага приділяється також мешканцям області, які потребують соціального захисту та підтримки. Протягом звітного періоду до Херсонської обласної державної адміністрації надійшло від пільгової категорії громадян 261 звернення, а саме:

від інвалідів та учасників війни – 12 звернень,

жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» -3,

від  учасників бойових дій – 17,  

від дітей війни – 39,

від ветеранів праці –9,

від учасників ліквідації та осіб, що потерпіли від аварії на ЧАЕС – 10,

від багатодітних сімей – 7,

від одиноких матерів – 11,

від інвалідів І-ІІІ груп – 152,

інші – 1.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 обласною державною адміністрацією забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян. Так, за ознакою надходження розглянуто 55 неодноразових, 35 дублетних звернень, повторні звернення до обласної державної адміністрації не надходили.

За ІІІ квартал 2017  року від громадян надійшло 59 колективних звернення, 6 анонімних. Протягом ІІІ кварталу поточного року опрацьовано 55 електронних звернень.

Для сприяння громадянам у вирішенні їх проблем протягом звітного періоду кожного місяця проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Систематично проводяться Дні контролю.

Протягом ІІІ кварталу 2017 року, відповідно до затвердженого графіка  від 11 січня 2017 року № 2/14, заслухано особисті доповіді голів Каланчацької, Каховської, Нижньосірогозької та Нововоронцовської районних державних адміністрацій перед головою обласної державної адміністрації про стан роботи місцевих органів виконавчої влади зі зверненнями громадян під час нарад з головами районних державних адміністрацій та міськими головами міст обласного значення, що проводяться після засідань колегії обласної державної адміністрації.

Питання про стан роботи із зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії обласної державної адміністрації. Так, підсумки першого півріччя 2017 року обговорено на плановому засіданні колегії в липні поточного року та видано відповідне розпорядження голови обласної державної адміністрації від  21 липня 2017 року № 522.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень до Херсонської обласної державної адміністрації надійшло від жителів таких міст області та районів:

м. Херсон (555 або 52,2 відсотка від загальної кількості звернень);

Цюрупинський район (60 або 5,6 відсотка);

Білозерський район (51 або 4,8 відсотка);

Чаплинський район (45 або 4,2 відсотків);

м. Каховка (39 або 3,7 відсотка).

Найменше надійшло від мешканців Верхньорогачицького та Великолепетиського районів – по 4 звернення, Іванівського – 6, Нововоронцовського – 7 звернень.

У зверненнях до Херсонської обласної державної адміністрації протягом  ІІІ кварталу 2017  року громадяни порушили 1137 різноманітних питань.

Насамперед, за актуальністю, це питання щодо соціального захисту - 720, комунального господарства – 99 та аграрна політика та земельні відносини  – 41 питання.

Найчастіше тематичній групі соціального захисту порушувалися питання щодо:

надання матеріальної допомоги (669 або 92,9 відсотка від загальної кількості питань даної тематики);

оформлення субсидій (24 або 3,3 відсотка);

виплата допомог для різних категорій громадян (8 або 1,1 відсотка);

на другому місці за актуальністю питання комунального господарства, а саме:

вартість та якість житлово-комунальних послуг (20 питань, або що складає 20,2 відсотка від загальної кількості питань даної тематики);

проблеми з енергозабезпеченням (16 або 16,2 відсотка);

проблеми з водозабезпечення (11 або 11,1 відсотка);

газифікація  (9 або 9,1 відсотка).

третє місце за актуальністю посіли питання аграрної політики та земельних відносин:

землекористування в сільській місцевості (8 питань, або 19,5 відсотка від загальної кількості питань цієї тематики);

земельні паї (6 питань, або 14,6 відсотка);

власність на землю (5 питань, або 12,2 відсотка);

отримання державних актів на землю (4 питань, або 9,8 відсотка).

На 1063 звернення отриманих у ІІІ кварталі 2017 року Херсонською обласною державною адміністрацією на 985 надано вичерпні роз’яснення, 38 питань вирішено позитивно, 17 залишено на контролі, 18 направлено за належністю.

Організація роботи зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності Херсонської обласної державної адміністрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux