Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян у І кварталі 2017 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення обласною державною адміністрацією протягом січня - березня поточного року проводилась робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

Усього протягом звітного періоду з метою розв’язання своїх проблем до обласної державної адміністрації звернулись 3177 осіб, зокрема шляхом подання 2191 особистого та колективних звернень, в яких порушено 2251 питання. На контроль взято 2168 звернень, або 98,9% від їх загальної кількості.

Підсумки І кварталу 2017 року свідчать про збільшення на 998, або на 83,6%, загальної кількості звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації порівняно з аналогічним періодом 2016 року. Зокрема збільшилась кількість листів від мешканців області на 894, або на 89,1%. Відбулося значне зростання кількості звернень, в яких порушено питання надання матеріальної допомоги, – на 958, або на 112,3%, більше ніж у І кварталі минулого року.

У порівнянні з відповідним періодом 2016 року загальна кількість порушених у зверненнях питань збільшилась на 1016, або на 82,3%. Найбільше звернень від загальної кількості опрацьованих з наступних питань: надання матеріальної  допомоги – 1811 (80,4%), комунального господарства – 80 (3,6%), охорони здоров’я – 32 (1,4%), транспорту і зв’язку – 30 (1,3%) та аграрної політики і земельних відносин – 27 (1,2%).

Звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни (12) та від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» (6), що надійшли до обласної державної адміністрації в січні - березні 2017 року, знаходились на особливому контролі.

У ході розгляду звернень та вирішення питань особлива увага приділяється також мешканцям області, які потребують соціального захисту та підтримки. Протягом звітного періоду до Херсонської обласної державної адміністрації надійшло від пільгової категорії громадян 814 звернень, а саме:

  • від інвалідів та учасників війни – 57 звернень,
  • від учасників бойових дій – 61,
  • від дітей війни – 119,
  • від ветеранів праці – 36,
  • від учасників ліквідації та осіб, що потерпіли від аварії на ЧАЕС – 18,
  • від багатодітних сімей – 20,
  • від одиноких матерів – 12,
  • від інвалідів І-ІІІ груп – 483,
  • інші – 8.

Під час особистого та виїзного прийомів громадян керівництвом обласної державної адміністрації протягом І кварталу 2017 року прийнято 53 особи, які порушили 38 питань.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень до Херсонської обласної державної адміністрації надійшло від жителів таких міст області та районів:

  • м. Херсон (1177 або 53,7 відсотка від загальної кількості звернень);
  • Цюрупинський район (157 або 7,2 відсотка);
  • Білозерський район (135 або 6,2 відсотка);
  • Скадовський район (67 або 3,1 відсотків);
  • м. Нова Каховка (65 або 2,9 відсотка).

Найменше надійшло від мешканців Нижньосірогозького району – 2 звернення, Високопільського – 9, Верхньорогачицького – 15 звернень.

Продовжено роботу громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги в обласній державній адміністрації. Протягом січня – березня  2017 року вказану допомогу надано 18 громадянам.

Від мешканців області на адресу керівництва обласної державної адміністрації надійшло 5 листів з подяками.

Протягом звітного періоду заслухано особисті доповіді голів Білозерської, Бериславської, Великолепетиської та Великоолександрівської районних державних адміністрацій перед головою обласної державної адміністрації про стан роботи місцевих органів виконавчої влади зі зверненнями громадян.

Питання про стан роботи із зверненнями громадян систематично розглядається на засіданнях колегії обласної державної адміністрації. Так, підсумки 2016 року обговорено на плановому засіданні колегії та видано відповідне розпорядження голови обласної державної адміністрації від 27 лютого 2017 року № 125.

Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення знаходиться на постійному контролі.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux