Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи із зверненнями громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому обласною державною адміністрацією протягом І півріччя 2017 року проводилася робота щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушувалися мешканцями області.
Усього протягом І півріччя 2017 року обласною державною адміністрацією опрацьовано 3898 звернень, в яких порушено 3997 питань, тоді як у І півріччі 2016 року отримано 2556 звернення, в яких порушено 2685, кількість звернень збільшилась на 52,5 відсотка. Усього протягом січня – червня 2017 року з метою розв’язання своїх проблем до обласної державної адміністрації звернулись 7461 особа (у І півріччі 2016 року 6141 особа), зокрема шляхом подання особистих та колективних звернень.
У ході особистих прийомів громадян керівництвом обласної державної адміністрації протягом першого півріччя 2017 року прийнято 41 звернень громадян (у І півріччі 2016 року - 27).
У І півріччі 2017 року з Адміністрації Президента України надійшло – 103 звернення (у І півріччі 2016 року - 142), з Кабінету Міністрів України – 98 звернень (у І півріччі 2016 року - 87), з Верховної Ради України – 42 звернення (у І півріччі 2016 року - 40).
У ході розгляду звернень та вирішення питань особлива увага приділяється також мешканцям області, які потребують соціального захисту та підтримки. Протягом звітного періоду до Херсонської обласної державної адміністрації надійшло від пільгової категорії громадян 1235 звернень, а саме:
Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до обласної державної адміністрації, протягом звітного періоду проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та Дні контролю.
Відповідно до графіка звітування голів районних державних адміністрацій з питань роботи із зверненнями громадян у 2017 році від 11 січня 2017 року №2/14 поінформували голови Бериславської, Білозерської, Великолепетиської, Великоолександрівської, Верхньорогачицької, Високопільської, Генічеської, Голопристанської, Горностаївської, Іванівської районних державних адміністрацій.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 обласною державною адміністрацією забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян. Так, за ознакою надходження розглянуто 84 дублетних та 90 неодноразових звернень. За перше півріччя 2017 року від громадян надійшло 89 колективних звернень, повторні та масові звернення до обласної державної адміністрації не надходили. Крім того, опрацьовано 103 електронні звернення.
Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень до Херсонської обласної державної адміністрації надійшло від жителів таких міст області та районів:
Найменше надійшло від мешканців Нижньосірогозького району – 13 звернень, Високопільського району – 20 звернень та Верхньорогачицького району – 26 звернень.
Насамперед, за актуальністю, це питання щодо соціального захисту – 3253 ( з них 3135 надання матеріальної допомоги), комунального господарства – 145, аграрної політики і земельних відносин – 62, та охорони здоров’я – 60 питань.
З 3898 звернень отриманих у звітному періоді Херсонською обласною державною адміністрацією на 2922 надано вичерпні роз’яснення, 620 питань вирішено позитивно, 312 залишено на контролі, 22 направлено за належністю.
Починаючи з 01 січня по 30 червня 2017 року на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації звернулися 2292 мешканці області. По 905 зверненнях надано роз’яснення під час спілкування, 932 порушені питання вирішено позитивно. Працівниками державної установи «Херсонський обласний контактний центр» у випадку неможливості одразу вирішити питання або надати роз’яснення звернення беруться на контроль.