Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення обласною державною адміністрацією протягом січня – березня поточного року проводилась робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.
Усього протягом звітного періоду з метою розв’язання своїх проблем до обласної державної адміністрації звернулися 3356 осіб, зокрема шляхом подання2009 особистих та колективних звернень, в яких порушено2090 питань.На контроль взято 2001 звернення, або 99,6% від їх загальної кількості.
Підсумки І кварталу 2018 року свідчать про зменшення на 182, або на 8,3%, загальної кількості звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації порівняно з аналогічним періодом 2017 року.Зокрема, зменшилася кількість листів від мешканців області на 197, або на 9,3%.Відбулося також зменшення кількості звернень, в яких порушено питання надання матеріальної допомоги на 187, або на 10,3%, менше ніж у І кварталі минулого року.
У порівнянні з відповідним періодом 2017 року загальна кількість порушених у зверненнях питань зменшилася на 161, або на 7,2%. Найбільше звернень від загальної кількості опрацьованих з наступних питань: надання матеріальної допомоги – 1624 (77,7%),комунального господарства – 75 (3,6%),охорони здоров’я – 34 (1,6%),транспорту і зв’язку – 30 (1,4%) та аграрної політики і земельних відносин – 29 (1,4%).
У ході розгляду звернень та вирішення питань особлива увага приділяється також мешканцям області, які потребують соціального захисту та підтримки. Протягом звітного періоду до Херсонської обласної державної адміністрації надійшло від пільгової категорії громадян 726звернень, а саме:
Під час особистого та виїзного прийомів громадян керівництвом обласної державної адміністрації протягом І кварталу 2018 року прийнято 240осіб, з урахуванням зустрічей з колективами,які порушили 55 питань.
Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень до Херсонської обласної державної адміністрації надійшло від жителів таких міст області та районів:
Найменше надійшло від мешканців Високопільського району – 6 звернень, Нижньосірогозького району – 8, Верхньорогачицького – 9 звернень.
Продовжено роботу громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги в обласній державній адміністрації. Протягом січня – березня 2018 року вказану допомогу надано13 громадянам.
Від мешканців області на адресу керівництва обласної державної адміністрації надійшло 3 листи з подяками.
Протягом звітного періоду заслухано особисті доповіді голів Білозерської та Бериславської районних державних адміністрацій перед головою обласної державної адміністрації про стан роботи місцевих органів виконавчої влади зі зверненнями громадян
Питання про стан роботи із зверненнями громадян систематично розглядається на засіданнях колегії обласної державної адміністрації. Так, підсумки 2017 року обговорено на плановому засіданні колегії та видано відповідне розпорядження голови обласної державної адміністрації від 22 січня 2018 року № 25.
Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення знаходиться на постійному контролі.