Звіт про розгляд звернень громадян, які надійшли до Херсонської обласної державної адміністрації у І кварталі 2021 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення обласною державною адміністрацією постійно проводиться робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

    Так, протягом І кварталу 2021 року до обласної державної адміністрації надійшли 1414 звернень громадян (у І кварталі 2020 року – 2123 звернення), при цьому, з урахуванням колективних звернень, звернулися 3053 громадянина (у І кварталі 2020 року – 3962 громадянина), якими порушено 1487 різноманітних питань (у І кварталі 2020 року – 2229 питань).

    Із загальної кількості звернень 1214 (85,9%) надійшло поштою, 194 (13,7%) засобами електронного зв’язку та 6 (0,4%) отримано на особистих прийомах керівництва обласної державної адміністрації.

    Від мешканців області до центральних органів влади направлено 126 звернень (у І кварталі 2020 року – 203 звернення), у тому числі до Кабінету Міністрів України – 10 звернень (у І кварталі 2020 року – 25 звернень), до Верховної Ради України – 15 звернень (у І кварталі 2020 року – 13 звернень), до Офісу Президента України – 64 звернення (у І кварталі 2020 року – 100 звернень), до міністерств – 37 звернень (у І кварталі 2020 року – 65 звернень).

    Як свідчать дані аналізу надходження звернень громадян за територіальною ознакою, упродовж звітного періоду найбільше звернень надійшло від жителів таких районів та міст області:

м. Херсон (702, або 49,6% від загальної кількості звернень);

Олешківський район (123, або 8,7%);

Чаплинський район (67, або 4,7%);

м.Каховка (63, або 4,5%);

Білозерський район (62, або 4,4%).

    Найменше звернень отримано від мешканців Верхньорогачицького району – 4, Високопільського та Нижньосірогозького районів – по 5, Великоолександрівського – 8.

    У І кварталі 2021 року до обласної державної адміністрації повторні та масові звернення громадян не надходили. За ознакою надходження опрацьовано  1266 первинних, 126 неодноразових, 22 дублетних звернення.

    До обласної державної адміністрації надійшло 46 колективних звернень громадян, що складає 3,3% від загальної кількості звернень за цей період.

    Значна частина звернень надійшла від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, зокрема за категоріями авторів – 397 звернень або 28,1%, а саме від:

осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 275 звернень;

осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та бойових дій, ветеранів військової служби – 53 звернення;

жінок, які мають звання «Мати-героїня» – 2 звернення;

дітей війни – 31 звернення;

членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 16 звернень;

ветеранів праці – 17 звернень;

учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 2 звернення;

інших категорій – 1 звернення.

    У зверненнях до обласної державної адміністрації громадянами упродовж звітного періоду порушено 1487 різноманітних питань. Серед порушених найбільш актуальними були питання: надання матеріальної допомоги, оформлення субсидій, будівництва і ремонту доріг,  вартість та якість надання житлово-комунальних послуг, забруднення навколишнього середовища.

    При цьому провідне місце належить питанням соціального захисту – 1088, або 73,2% від їх загальної кількості. Найбільше питань соціального захисту порушено жителями м.Херсона (533) та Олешківського району (112). Зокрема, порушувалися такі питання:

надання матеріальної допомоги (1026 питань, або 94,3% від загальної кількості питань даної тематики);

оформлення субсидій  (17 питань, або 1,6% від загальної кількості питань даної тематики).

    За підсумками засідань обласної комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Херсонської області, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин, протягом І кварталу 2021 року матеріальну допомогу отримали 178 осіб.

    Друге за актуальністю місце займають питання комунального господарства – 82, або 5,5% від загальної кількості порушених питань. Найбільше питань з цією проблематикою хвилювали мешканців м.Херсона (40). Найчастіше серед цієї тематичної групи порушувалися питання щодо:

будівництва та ремонту доріг (19, або 23,2% від загальної кількості питань даної тематики);

вартість та якість надання житлово-комунальних послуг (11 питань, або 13,4% від загальної кількості питань даної тематики).

    Третє за актуальністю місце займають питання екології та природних ресурсів – 56, або 3,8% від загальної кількості порушених питань. Найбільше питань надійшло з м.Херсона (48). Найчастіше серед цієї тематичної групи порушувалися питання щодо:

забруднення навколишнього середовища (45 питань, або 80,1% від загальної кількості питань даної тематики).

    Результати розгляду звернень, які перебували на контролі в обласній державній адміністрації упродовж І кварталу 2021 року, такі: вирішено позитивно 215 звернень, або 15,2%; надано роз’яснення по 1074 зверненням, або 75,9%; перенаправлено за належністю 2 звернення, або 0,1%; не підлягали розгляду 5 звернень, або 0,4%; повернуто авторові 1 звернення, або 0,1%; на звітну дату залишено на контролі 117 звернень, або 8,3%.

    Упродовж січня – березня 2021 року керівництвом обласної державної адміністрації прийнято 12 осіб, що надали 6 звернень. З метою оперативного розгляду проблемних питань до проведення зазначених прийомів залучаються керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації та відповідних обласних служб. Зустрічі проводилися з дотриманням всіх карантинних норм.

    Протягом І кварталу 2021 року начальником і працівниками відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації надано вичерпні консультації громадянам (81 та 24 відповідно) з урахуванням вимог Закону України «Про звернення громадян». 

    Продовжено роботу громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги в обласній державній адміністрації. Протягом січня-березня 2021 року зазначену допомогу надано 9 громадянам.

    Упродовж І кварталу 2021 року  за участю голови обласної державної адміністрації та його заступників  у прямий ефір вийшло 9 телепередач, проведено 34 брифінгів та 6 прес-конференцій. Також протягом щодня проводилися онлайн-брифінги за участю керівництва області, Департаменту здоров’я та регіональної комісії з питань ТЕБ та НС щодо заходів з протидії поширенню коронавірусної інфекції в Херсонській області.

    Починаючи з 01 січня по 31 березня 2021 року на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації звернулися 2365 мешканця області. По 1302 зверненням надано роз’яснення під час спілкування, 759 порушених питань вирішено позитивно. У випадку неможливості одразу вирішити питання або надати роз’яснення звернення беруться на контроль. За сприяння у розв’язанні порушених проблем від заявників отримано 46 подяк. 

    Питання про стан роботи із зверненнями громадян систематично  розглядається на засіданнях колегії обласної державної адміністрації. Підсумки 2020 року обговорено на плановому засіданні та видано розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01.02.2021 року № 69 «Про виконання в області актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, стан виконавської дисципліни та роботу із зверненнями громадян за підсумками 2020 року».

    На веб-сайті обласної державної адміністрації систематично забезпечується висвітлення узагальнених відомостей щодо організації роботи із зверненнями громадян, крім того інформаційно-аналітичний звіт дублюється на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних.

    Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення перебуває на постійному контролі в обласній державній адміністрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux