Звіт про розгляд звернень громадян, які надійшли до Херсонської обласної державної адміністрації у ІІІ кварталі 2021 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення обласною державною адміністрацією постійно проводиться робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

Так, протягом ІІІ кварталу 2021 року до обласної державної адміністрації від громадян надійшло 758 звернень (за ІІІ квартал 2020 року – 954 звернення), при цьому, з урахуванням колективних звернень, звернулось 1504 громадянина (за ІІІ квартал 2020 року – 5771 громадянин), якими порушено 831 різноманітне питання (за ІІІ квартал 2020 року – 1107 питань).

Із загальної кількості звернень 638 (84,2%) надійшли поштою, 113 (14,9%) – засобами електронного зв’язку та 7 (0,9%) отримано на особистих зустрічах з керівництвом обласної державної адміністрації.

Від мешканців області до центральних органів влади направлено 103 звернення, у тому числі до Кабінету Міністрів України – 5 звернень, до Верховної Ради України – 12 звернень, до Офісу Президента України – 50 звернень, до міністерств – 36 звернень.

Слід зазначити, що згідно з Постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-IX «Про утворення та ліквідацію районів» у Херсонській області утворено 5 районів.

Як свідчать дані аналізу надходження звернень громадян затериторіальною ознакою, упродовж звітного періоду звернення надходили від жителів районів у такій кількості:

- Бериславського району – 72 звернення;

- Генічеського району – 43 звернення;

- Каховського району – 127 звернень;

- Скадовського району – 49 звернень;

- Херсонського району – 413 звернень (в тому числі 313 звернень від мешканців м. Херсона).

У ІІІ кварталі 2021 року до обласної державної адміністрації повторні та масові звернення громадян не надходили. За ознакою надходження опрацьовано 619 первинних, 133 неодноразових, 6 дублетних звернень.

До обласної державної адміністрації надійшло 38 колективних звернень громадян, що складає 5,0% від загальної кількості звернень за цей період.

Певна частина звернень надійшла від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, зокрема за категоріями авторів – 147 звернень (за ІІІ квартал 2020 року – 185 звернень), а саме від:

- осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 93 звернення;

- осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та бойових дій, ветеранів військової служби – 17 звернень;

- дітей війни – 10 звернень;

- членів багатодітних сімей, одиноких матерів, жінок, які мають звання «Мати-героїня», – 14 звернень;

- ветеранів праці – 7 звернень;

- учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, – 3 звернення;

- інші – 3 звернення.

Діяльність обласної державної адміністрації спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх опрацювання та вирішення порушених у них питань.

У зверненнях до обласної державної адміністрації громадянами упродовж звітного періоду порушено 831 питання. Серед порушених найбільш актуальними були питання: соціального захисту населення, комунального господарства та забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян.

При цьому провідне місце належить питанням соціального захисту – 495, або 59,6% від їх загальної кількості. Найбільше звернень з питань соціального захисту отримано від жителів м.Херсона (185).

Зокрема, порушувалося питання надання матеріальної допомоги – 462, або 93,3% (від загальної кількості питань даної тематики).

Друге за актуальністю місце займають питання комунального господарства – 72, або 8,7% від загальної кількості порушених питань.

Найбільше звернень з цих питань надійшло від жителів м.Херсона (37).

Найчастіше серед даної тематичної групи порушувалися питання щодо:

- будівництва та ремонту доріг – 15, або 20,8% від загальної кількості питань цієї тематики;

- водозабезпечення – 13, або 18,1%;

- вартості та якості надання комунальних послуг – 8, або 11,1%.

Третє за актуальністю місце займають питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 30, або 3,6% від загальної кількості порушених питань. Найбільше звернень з цих питань надійшло з м.Херсона (21 звернення).

Найчастіше серед цієї тематичної групи порушувалися питання щодо роботи органів Національної поліції – 10, або 33,3% від загальної кількості питань даної тематики.

Результати розгляду звернень, які перебували на контролі в обласній державній адміністрації упродовж ІІІ кварталу 2021 року, такі: вирішено позитивно 37 звернень, або 4,9%; надано роз’яснення по 639 зверненнях, або 84,3%; перенаправлено за належністю 7 звернень, або 0,9%; не підлягали розгляду 15 звернень, або 2,0%; повернуто авторам 6 звернень, або 0,8%; на звітну дату у стадії розгляду перебувають 54 звернення, або 7,1%.

Упродовж липня – вересня 2021 року за результатами проведених керівництвом обласної державної адміністрації зустрічей з громадянами зареєстровано 7 звернень, прийнято 135 мешканців області. Зустрічі проводились з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS- CoV-2» (зі змінами).

Протягом ІІІ кварталу 2021 року начальником і працівниками відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації надано вичерпні консультації громадянам (98 та 104 відповідно) з урахуванням вимог Закону України «Про звернення громадян».

Продовжено роботу громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги в обласній державній адміністрації. Протягом липня – вересня 2021 року зазначену допомогу надано 13 громадянам.

Упродовж ІІІ кварталу 2021 року за участю голови обласної державної адміністрації та його заступників проведено 5 теле- та 1 радіоефір, 27 брифінгів та 11 пресконференцій. Також щодня проводилися онлайн-брифінги за участю керівництва області, Департаменту здоров’я обласної державної адміністрації, регіональної комісії з питань ТЕБ та НС щодо заходів з протидії поширенню коронавірусної інфекції в Херсонській області. Крім того, на сайті обласної державної адміністрації опубліковано понад 886 новин та анонсів.

Починаючи з 01 липня і по 30 вересня 2021 року на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації звернулися 2523 мешканці області (за ІІІ квартал 2020 року – 2729). По 1053 зверненнях надано роз’яснення під час спілкування, 1229 порушених питань вирішено позитивно.

У випадку неможливості одразу вирішити питання або надати роз’яснення звернення беруться на контроль, на стадії розгляду перебувають 84 звернення, не підлягали розгляду 69 звернень. За сприяння у розв’язанні порушених проблем від заявників отримано 88 подяк.

На вебсайті обласної державної адміністрації систематично забезпечується висвітлення узагальнених відомостей щодо організації роботи із зверненнями громадян. До того ж інформаційно-аналітичний звіт дублюється на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних.

Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення перебуває на постійному контролі обласної державної адміністрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux