Так, протягом IV кварталу 2023 року до обласної державної (військової) адміністрації надійшло 3200 звернень громадян, при цьому, з урахуванням колективних звернень, звернувся 3621 громадянин, порушено 3315 різноманітних питань.
Всі звернення надійшли поштою, так на електронну адресу надіслано 198 звернень, в умовах обмежень пов’язаних з веденням бойових дій було організовано прийом та перенаправлення звернень Бериславською районною державною (військовою) адміністрацією – 1300 звернень, Херсонською районною державною (військовою) адміністрацією – 38 звернень.
За територіальною ознакою отримано – 3054 звернення з Херсонської області; 127 з інших областей України; 19 з-за кордону.
Від мешканців області до центральних органів влади направлено 90 звернень, у тому числі: до Кабінету Міністрів України – 38 звернень, до Офісу Президента України – 14 звернень, до Верховної Ради України – 1 звернення до міністерств та інших органів влади – 37 звернень.
У IV кварталі 2023 року до обласної державної (військової) адміністрації повторні та масові звернення громадян не надходили. За ознакою надходження опрацьовано 3105 первинних, 90 неодноразових та 5 дублетних звернень.
До обласної державної (військової) адміністрації надійшло 17 колективних звернень громадян, 1 анонімне та 3182 індивідуальних.
За видами звернень отримано – 3174 заяви, 8 пропозицій та 18 скарг.
У значної частини звернень категорія громадян не зазначена, це – 3178 звернень. Від громадян, які вказали у зверненнях категорію та потребують соціального захисту надійшло 22 звернення, зокрема, від:
У зверненнях до обласної державної (військової) адміністрації громадянами упродовж IV кварталу 2023 року порушено 3315 різноманітних питань.
Серед порушених, найбільш актуальними були питання:
Результати розгляду звернень, що перебували на контролі обласної державної (військової) адміністрації упродовж IV кварталу 2023 року, такі: вирішено позитивно 2490 звернень; надано роз’яснення на 641 звернення; направлено за належністю – 1 звернення; повернуто авторові – 1 звернення; не підлягали розгляду – 12 звернень; на звітну дату залишено на контролі 54 звернення.
По телефону надано роз’яснення 67 громадянам.
Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення перебуває на постійному контролі обласної державної(військової) адміністрації.