Звіт про розгляд звернень громадян, які надійшли до Херсонської обласної державної адміністрації у ІІІ кварталі 2020 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення обласною державною адміністрацією постійно проводиться робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

Так, протягом ІІІ кварталу 2020 року до обласної державної адміністрації від громадян надійшло 954 звернення (за ІІІ квартал 2019 року – 1535 звернень), при цьому, з урахуванням колективних звернень, звернувся 5771 громадянин (за ІІІ квартал 2019 року – 4707 громадян), якими порушено 1107 різноманітних питань (за ІІІ квартал 2019 року – 1746 питань).

Із загальної кількості звернень 685 (71,8%) надійшли поштою, 161 (16,9%) засобами електронного зв’язку та 108 (11,3%) отримано на особистих зустрічах з керівництвом обласної державної адміністрації.

Від мешканців області до центральних органів влади направлено                141 звернення, у тому числі до Кабінету Міністрів України – 19 звернень, до Верховної Ради України – 12 звернень, до Офісу Президента України –               79 звернень, до міністерств – 31 звернення.

Як свідчать дані аналізу надходження звернень громадян за територіальною ознакою, упродовж звітного періоду найбільше звернень надійшло від жителів таких міст та районів області:

- м. Херсон - 435, або 45,6% (від загальної кількості звернень);

- Білозерський район - 73, або 7,7%;

- Олешківський район - 60, або 6,2%;

- Скадовський район - 47, або 4,9%.

Найменше звернень отримано від мешканців м.Гола Пристань – 3, Нижньосірогозького району – 7, Іванівського району – 8, Верхньорогачицького району – 9.

У ІІІ кварталі 2020 року до обласної державної адміністрації повторні та масові звернення громадян не надходили. За ознакою надходження опрацьовано 786 первинних, 150 неодноразових, 18 дублетних звернень.

До обласної державної адміністрації надійшло 52 колективних звернення громадян, що складає 5,5% від загальної кількості звернень за цей період.

Певна частина звернень надійшла від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, зокрема за категоріями авторів –                  185 звернень (за ІІІ квартал 2019 року – 250 звернень), а саме від:

- осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 108 звернень;

- осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та бойових дій, ветеранів військової служби – 30 звернень;

- дітей війни – 12 звернень;

- членів багатодітних сімей, одиноких матерів, жінок, які мають звання «Мати-героїня» – 20 звернень;

- ветеранів праці – 11 звернень;

- учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 4 звернення.

У зверненнях до обласної державної адміністрації громадянами упродовж звітного періоду порушено 1107 різноманітних питань. Серед порушених найбільш актуальними були питання: соціального захисту населення, комунального господарства та забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян.

При цьому провідне місце належить питанням соціального захисту – 514, або 46,4% від їх загальної кількості. Найбільше звернень з питань соціального захисту отримано від жителів м.Херсона (243 звернення), Олешківського         (42 звернення) та Білозерського (36 звернень) районів. Зокрема, порушувалися такі питання:

- надання матеріальної допомоги – 430, або 83,7% (від загальної кількості питань даної тематики);

- оформлення субсидій та пільг для різних категорій громадян – 20, або 3,9% (від загальної кількості питань даної тематики).

За підсумками засідань обласної комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Херсонської області, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин, протягом ІІІ кварталу 2020 року матеріальну допомогу отримали 544 мешканці області.

Друге за актуальністю місце займають питання комунального господарства – 122, або 11,0% від загальної кількості порушених питань. Найбільше звернень із цих питань надійшло від жителів м.Херсона (44 звернення) та Скадовського району (13 звернень). Найчастіше серед цієї тематичної групи порушувалися питання щодо:

- будівництва та ремонту доріг – 25, або 20,5% (від загальної кількості питань даної тематики);

- сплати заборгованості за комунальні послуги – 15, або 12,3% (від загальної кількості питань даної тематики).

Третє за актуальністю місце займають питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 75 або 6,8% від загальної кількості порушених питань. Найбільше звернень із цих питань надійшло з м.Херсона (36 звернень) та Білозерського району (16 звернень). Найчастіше серед цієї тематичної групи порушувалися питання щодо:

-робота органів Національної поліції – 28, або 37,3% (від загальної кількості питань даної тематики).

Результати розгляду звернень, які перебували на контролі в обласній державній адміністрації упродовж ІІІ кварталу 2020 року, такі: вирішено позитивно 44 звернення, або 4,6%; надано роз’яснення по 766 зверненням, або 80,3%; перенаправлено за належністю 7 звернень, або 0,7%; не підлягали розгляду 12 звернень, або 1,3%; повернуто авторам 3 звернень, або 0,3%; на звітну дату у стадії розгляду 122 звернення, або 12,8%.

Упродовж липня - вересня 2020 року, за результатами проведених керівництвом обласної державної адміністрації зустрічей з громадянами, зареєстровано 108 звернень, під час яких прийнято 169 мешканців області. Зустрічі проводились з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами).

У ІІІ кварталі 2020 року начальником і працівниками відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації з урахуванням вимог Закону України «Про звернення громадян» надано вичерпні консультації громадянам (86 та 27 відповідно).

Упродовж ІІІ кварталу 2020 року за участю голови обласної державної адміністрації та його заступників у прямий ефір вийшло 28 телепередач, проведено 46 брифінгів та 7 прес-конференції. Також щодня проводяться онлайн-брифінги за участю керівництва області, Департаменту здоров’я обласної державної адміністрації та регіональної комісії з питань ТЕБ та НС щодо заходів з протидії поширенню коронавірусної інфекції в Херсонській області.

Починаючи з 01 липня по 30 вересня 2020 року на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації звернулися 2729 мешканців області (у ІІІ кварталі 2019 року – 1346). По 1375 зверненням надано роз’яснення під час спілкування, 1049 порушених питань вирішено позитивно. У випадку неможливості одразу вирішити питання або надати роз’яснення звернення беруться на контроль. За сприяння у розв’язанні порушених проблем від заявників отримано 52 подяки.

На веб-сайті обласної державної адміністрації систематично забезпечується висвітлення узагальнених відомостей щодо організації роботи із зверненнями громадян, крім того інформаційно-аналітичний звіт дублюється на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних.

Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення перебуває на постійному контролі в обласній державній адміністрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux