Так, протягом ІІ кварталу 2023 року до обласної державної адміністрації надійшло 1006 звернень громадян, при цьому, з урахуванням колективних звернень, звернулися 1689 громадян, якими порушено 1054 різноманітних питань.
Із загальної кількості звернень 1004 надійшли поштою (здебільшого на електронну адресу) та 2 отримано на особистих прийомах (за результатами зустрічей) керівництва обласної державної адміністрації.
Від мешканців області до центральних органів влади направлено 70 звернень, у тому числі до Кабінету Міністрів України – 13 звернень, до Офісу Президента України – 12 звернень, до Верховної Ради України – 5 звернень, до міністерств та інших органів влади – 40 звернень.
У ІІ кварталі 2023 року до обласної державної адміністрації повторні та масові звернення громадян не надходили. За ознакою надходження опрацьовано 942 первинних, 56 неодноразових та 8 дублетних звернень.
До обласної державної адміністрації надійшло 11 колективних звернення громадян.
У значної частини звернень категорія громадян не зазначена, це – 959 звернень. Від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки надійшло 47 звернень, зокрема за категоріями авторів, від:
У зверненнях до обласної державної адміністрації громадянами упродовж ІІ кварталу 2023 року порушено 1054 різноманітних питань.
Серед порушених найбільш актуальними були питання:
Результати розгляду звернень, що перебували на контролі обласної державної адміністрації упродовж ІІ кварталу 2023 року, такі: вирішено позитивно 196 звернень; надано роз’яснення по 496 зверненнях; повернуто направлено за належністю – 12 звернень; на звітну дату залишено на контролі 302 звернення.
Виїзні прийоми, зустрічі з громадянами проводяться у ході робочих поїздок керівництва Херсонської обласної військової адміністрації, за результатами зареєстровано 2 звернення, з урахуванням колективних звернулось 116 громадян.
Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення перебуває на постійному контролі обласної військової адміністрації.