Так, протягом I кварталу 2024 року (у І кварталі 2023 року) до обласної державної (військової) адміністрації надійшло 2903 (428 звернень) звернення громадян, що на 2475 більше, ніж у минулому році. При цьому, з урахуванням колективних звернень, звернувся 3103 (2567 громадян) громадянина, порушено 2953 (526 питань) різноманітні питання.
Кількість звернень, які надійшли поштою – 1824 (421 звернення) звернення, з них на електронну адресу надіслано 178 (341 звернення) звернень, в умовах обмежень пов’язаних з веденням бойових дій було організовано прийом та перенаправлення звернень Бериславською районною державною (військовою) адміністрацією – 1001 (14 звернень) звернення, Херсонською районною державною (військовою) адміністрацією – 2 (0 звернень) звернення.
За територіальною ознакою отримано – 2752 (383) звернення з Херсонської області; 104 (35) з інших областей України; 47 (10) - з-за кордону.
По Херсонській області найбільше звернень від мешканців м.Херсона – 1461 (197); Бериславського району – 1064 (28); Херсонського району – 186 (37); Каховського району – 23 (10); Генічеського району – 12 (4); Скадовського району – 6 (10); місце перебування не зазначено – 151 (142).
Від мешканців області до органів влади направлено 54 (79) звернення, у тому числі: до Кабінету Міністрів України – 15 (10) звернень, до Офісу Президента України – 7 (23) звернень, до Верховної Ради України – 5 (0) звернень; до міністерств та інших органів влади – 27 (46) звернення.
У I кварталі 2024 року до обласної державної (військової) адміністрації повторні та масові звернення громадян не надходили. За ознакою надходження опрацьовано 2860 (382) первинних, 37 (35) неодноразових та 6 (11) дублетних звернень.
До обласної державної (військової) адміністрації надійшло 2893 (394) індивідуальних звернень, 10 (34) колективних звернень громадян, анонімних звернень протягом звітного періоду не зареєстровано.
За видами звернень отримано – 2893 (412) заяви, 5 (2) пропозицій та 5 (14) скарг.
За вказаною у зверненнях категорією громадян зареєстровано 1025 – від пенсіонерів, 2 – від учнів, студентів, 2 – журналістів, 4 – пенсіонерів з числа військовослужбовців, 1 – працівника бюджетної сфери, 1 – безробітного, не зазначено категорію у 1862 випадках.
Від громадян, які вказали у зверненнях категорію та потребують соціального захисту надійшло 47 (35) звернень, зокрема, від:
осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 33 (24) звернення;
особа з інвалідністю внаслідок війни – 3 (0);
учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 3 (0);
учасників бойових дій – 2 (0) звернення;
учасників війни – 1 (0) звернення;
одиноких матерів – 5 (7) звернень.
У зверненнях до обласної державної (військової) адміністрації громадянами упродовж I кварталу 2024 року порушено 2953 (526) різноманітних питань.
Серед порушених, найбільш актуальними були питання:
соціальна політика, соціальний захист населення – 2773 (179);
праця і заробітна плата – 25 (36);
охорона здоров'я – 16 (18);
діяльність органів місцевого самоврядування – 19 (71);
діяльність місцевих органів виконавчої влади – 19 (9);
житлова політика – 22 (16);
комунальне господарство – 23 (26);
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 8 (31);
обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини – 10 (33).
У зверненнях тематики соціальної політики та соціального захисту населення здебільшого порушувалися питання отримання матеріальної допомоги 2682, а саме: надання матеріальної допомоги на лікування – 1993 звернення, надання матеріальної допомоги на лікування у зв'язку з пораненням – 187 звернень, надання матеріальної допомоги сім'ї загиблого військовослужбовця – 51 звернення, надання матеріальної допомоги у зв'язку з настанням надзвичайної ситуації - пошкоджено житло внаслідок ворожого обстрілу – 386, надання матеріальної допомоги у зв'язку зі смертю члена родини, який загинув під час обстрілів – 48 звернень, звернення, надання матеріальної допомоги у зв'язку з настанням надзвичайної ситуації - підтоплення – 17.
Результати розгляду звернень, що перебували на контролі обласної державної (військової) адміністрації упродовж I кварталу 2024 року, такі: вирішено позитивно – 1277 звернення; надано роз’яснення на 248 звернення; повернуто авторові – 1 звернення; не підлягали розгляду – 2 звернення; на звітну дату у стадії розгляду 1375 звернень.
По телефону надано роз’яснення 49 (30) громадянам.
Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення перебуває на постійному контролі обласної військової адміністрації.