Звіт про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Херсонської обласної державної (військової) адміністрації у I кварталі 2024 року (у порівнянні з попереднім аналогічним періодом 2023 року)

    Керівництвом Херсонської обласної державної (військової) адміністрації відповідно до Законів України «Про звернення громадян», «Про правовий режим воєнного стану», Указів Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» вживаються вичерпні заходи для забезпечення права на звернення мешканців області.

    Так, протягом I кварталу 2024 року (у І кварталі 2023 року) до обласної державної (військової) адміністрації надійшло 2903 (428 звернень) звернення громадян, що на 2475 більше, ніж у минулому році. При цьому, з урахуванням колективних звернень, звернувся 3103 (2567 громадян) громадянина, порушено 2953 (526 питань) різноманітні питання.

    Кількість звернень, які надійшли поштою – 1824 (421 звернення) звернення, з них на електронну адресу надіслано 178 (341 звернення) звернень, в умовах обмежень пов’язаних з веденням бойових дій було організовано прийом та перенаправлення звернень Бериславською районною державною (військовою) адміністрацією – 1001 (14 звернень) звернення, Херсонською районною державною (військовою) адміністрацією – 2 (0 звернень) звернення.

    За територіальною ознакою отримано – 2752 (383) звернення з Херсонської області; 104 (35) з інших областей України; 47 (10) -  з-за кордону.

    По Херсонській області найбільше звернень від мешканців м.Херсона – 1461 (197); Бериславського району – 1064 (28); Херсонського району – 186 (37); Каховського району – 23 (10); Генічеського району – 12 (4); Скадовського району – 6 (10); місце перебування не зазначено – 151 (142).

    Від мешканців області до органів влади направлено 54 (79) звернення, у тому числі: до Кабінету Міністрів України – 15 (10) звернень, до Офісу Президента України – 7 (23) звернень, до Верховної Ради України – 5 (0) звернень; до міністерств та інших органів влади – 27 (46) звернення.

    У I кварталі 2024 року до обласної державної (військової) адміністрації повторні та масові звернення громадян не надходили. За ознакою надходження опрацьовано 2860 (382) первинних, 37 (35) неодноразових та 6 (11) дублетних звернень.

    До обласної державної (військової) адміністрації надійшло 2893 (394) індивідуальних звернень, 10 (34) колективних звернень громадян, анонімних звернень протягом звітного періоду не зареєстровано.

    За видами звернень отримано – 2893 (412) заяви, 5 (2) пропозицій та 5 (14) скарг.

    За вказаною у зверненнях категорією громадян зареєстровано 1025 – від пенсіонерів, 2 – від учнів, студентів, 2 – журналістів, 4 – пенсіонерів з числа військовослужбовців, 1 – працівника бюджетної сфери, 1 – безробітного, не зазначено категорію у 1862 випадках.

    Від громадян, які вказали у зверненнях категорію та потребують соціального захисту надійшло 47 (35) звернень, зокрема, від:

осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 33 (24) звернення;

особа з інвалідністю внаслідок війни – 3 (0);

учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 3 (0);

учасників бойових дій – 2 (0) звернення;

учасників війни – 1 (0) звернення;

одиноких матерів – 5 (7) звернень.

    У зверненнях до обласної державної (військової) адміністрації громадянами упродовж I кварталу 2024 року порушено 2953 (526) різноманітних питань.

    Серед порушених, найбільш актуальними були питання:

соціальна політика, соціальний захист населення – 2773 (179);

праця і заробітна плата – 25 (36);

охорона здоров'я – 16 (18);

діяльність органів місцевого самоврядування – 19 (71);

діяльність місцевих органів виконавчої влади – 19 (9);

житлова політика – 22 (16);

комунальне господарство – 23 (26);

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 8 (31);

обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини – 10 (33).

    У зверненнях тематики соціальної політики та соціального захисту населення здебільшого порушувалися питання отримання матеріальної допомоги 2682, а саме: надання матеріальної допомоги на лікування – 1993 звернення, надання матеріальної допомоги на лікування у зв'язку з пораненням – 187 звернень, надання матеріальної допомоги сім'ї загиблого військовослужбовця – 51 звернення, надання матеріальної допомоги у зв'язку з настанням надзвичайної ситуації - пошкоджено житло внаслідок ворожого обстрілу – 386, надання матеріальної допомоги у зв'язку зі смертю члена родини, який загинув під час обстрілів – 48 звернень, звернення, надання матеріальної допомоги у зв'язку з настанням надзвичайної ситуації - підтоплення – 17.

    Результати розгляду звернень, що перебували на контролі обласної державної (військової) адміністрації упродовж I кварталу 2024 року, такі: вирішено позитивно – 1277 звернення; надано роз’яснення на 248 звернення; повернуто авторові – 1 звернення; не підлягали розгляду – 2 звернення; на звітну дату у стадії розгляду 1375 звернень.

    По телефону надано роз’яснення 49 (30) громадянам.

    Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення перебуває на постійному контролі обласної військової адміністрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux