Так, протягом ІI кварталу 2024 року до обласної державної (військової) адміністрації надійшло 3284 звернення громадян, кількість звернень суттєво збільшилась порівняльно з минулим роком (1006 звернень). При цьому, з урахуванням колективних звернень, звернувся 3633 громадянина (1689 громадян), порушено 3323 різноманітні питання (1054 питання).
У звітному періоді 3077 звернень надійшли поштою та 207 електронною поштою.
За територіальною ознакою отримано – 3116 звернень з Херсонської області (861 звернення); 84 – з інших областей України (130 звернень); 84 – з-за кордону (15 звернень).
По Херсонській області найбільше звернень від мешканців Бериславського району – 1733 (252); Херсонського району – 1343 (552), в тому числі м.Херсон – 1148 (391); Каховського району – 19 (30); Скадовського району – 14 (21); Генічеського району – 7 (6).
Від мешканців області до органів влади направлено 36 звернень (70 звернень), у тому числі: до Кабінету Міністрів України – 4 звернення (13 звернень), до Офісу Президента України – 11 звернень (12 звернень), до Верховної Ради України – 5 звернень (5 звернень); до міністерств та інших органів влади – 16 звернень (40 звернень).
У IІ кварталі 2024 року до обласної державної (військової) адміністрації повторні та масові звернення громадян не надходили.
За ознакою надходження опрацьовано 3228 первинних (942), 51 неодноразове (56) та 5 дублетних звернень (8).
До обласної державної (військової) адміністрації надійшло 3274 індивідуальних звернень (995 звернень), 10 колективних звернень громадян (11 звернень), анонімних звернень протягом звітного періоду не зареєстровано.
За видами звернень отримано – 3276 заяви (983 заяви), 2 пропозиції (5 пропозицій) та 6 скарг (18 скарг).
За вказаною у зверненнях категорією громадян зареєстровано 1620 – від пенсіонерів, 2 – журналістів, 3 – пенсіонерів з числа військовослужбовців, 15 – працівників бюджетної сфери, 3 – безробітних, не зазначено категорію у 1641 випадках.
У значної частини звернень категорія громадян не зазначена, це –3085 звернень (958 звернень). Від громадян, які вказали у зверненнях категорію та потребують соціального захисту надійшло 199 звернень (48 звернень), зокрема, від:
внутрішньо переміщених осіб – 69 звернень;
особа з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій – 0 (7) звернень;
дитина війни – 1 (0) звернення;
ветеранів праці – 3 (3) звернення;
учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 0 (1) звернень;
дитини – 2 (0) звернення;
одиноких та багатодітних матерів – 4 (6) звернення.
У зверненнях до обласної державної (військової) адміністрації громадянами упродовж IІ кварталу 2024 року порушено 3323 різноманітних питання (1054 питання).
Серед порушених, найбільш актуальними були питання:
соціальна політика, соціальний захист населення – 3141 (833);
обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини – 23 (25);
діяльність органів місцевого самоврядування – 22 (25);
житлова політика – 20 (29);
діяльність місцевих органів виконавчої влади – 18 (6);
комунальне господарство – 17 (38);
праця і заробітна плата – 15 (21);
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 15 (20);
охорона здоров'я – 12 (8);
діяльність підприємств та установ – 9 (5).
Результати розгляду звернень, що перебували на контролі обласної державної (військової) адміністрації упродовж IІ кварталу 2024 року, такі: вирішено позитивно – 2089 звернень (196 звернень); надано роз’яснення на 231 звернення (496 звернень); повернуто авторові – 0 звернень (12 звернень); не підлягали розгляду – 5 звернень (0 звернень); направлено за належністю – 1 звернення (12 звернень) на звітну дату у стадії розгляду 958 звернень.
По телефону працівниками відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної (військової) адміністрації надано роз’яснення 213 громадянам (69 громадянам).
Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення перебуває на постійному контролі обласної військової адміністрації.