Звіт про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Херсонської обласної державної (військової) адміністрації у IІІ кварталі 2024 року (у порівнянні з попереднім аналогічним періодом 2023 року)

Керівництвом Херсонської обласної державної (військової) адміністрації відповідно до Законів України «Про звернення громадян», «Про правовий режим воєнного стану», Указів Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» вживаються вичерпні заходи для забезпечення права на звернення мешканців області.

Так, протягом ІIІ кварталу 2024 року до обласної державної (військової) адміністрації надійшло 3291 звернення громадян, (4375 звернень). При цьому, з урахуванням колективних звернень, звернулося 3782 громадянина (5463 громадянина), порушено 3362 різноманітні питання (4444 питання).

У звітному періоді 3083 звернення надійшли поштою та 208 електронною поштою.

За територіальною ознакою отримано звернення від мешканців:

  • Херсонського району – 2755 (3151), в тому числі м.Херсон – 2488 (2090);

  • Бериславського району – 322 (981);

  • Каховського району – 14 (51);

  • Скадовського району – 9 (20);

  • Генічеського району – 3 (8);

  • з інших областей України – 124 (150);

  • з-за  кордону – 63 (14).

Від мешканців області до органів влади направлено 38 звернень (97 звернень), у тому числі: до Кабінету Міністрів України – 5 звернень (22 звернення), до Офісу Президента України – 15 звернень (27 звернень), до Верховної Ради України – 6 звернень (4 звернення); до міністерств та інших органів влади – 12 звернень (44 звернення).

У IІІ кварталі 2024 року до обласної державної (військової) адміністрації повторні та масові звернення громадян не надходили.

За ознакою надходження опрацьовано 3234 первинних (4259), 52 неодноразових (109) та 5 дублетних звернень (7).

До обласної державної (військової) адміністрації надійшло 3275 індивідуальних звернень (4350 звернень), 16 колективних звернень громадян (25 звернень), анонімних звернень протягом звітного періоду не зареєстровано.

За видами звернень отримано – 3283 заяви (4355 заяв), 3 пропозиції (3 пропозиції) та 5 скарг (17 скарг).

За вказаним у заявах громадян соціальним станом, зареєстровано звернення від:

- 1622 – пенсіонерів,

- 9 – військовослужбовців,

- 5 – працівників бюджетної сфери,

- 5 – робітників,

- 5 – підприємців,

- 3 – безробітних,

- 2 – журналістів,

- 1 – пенсіонера з числа військовослужбовців,

- 1 – державного службовця,

- 1638 – не зазначено соціальний стан.

Від громадян, які вказали у зверненнях категорію та потребують соціального захисту надійшло 207 звернень (35 звернень), зокрема, від:

  • осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 44 (24) звернень;

  • внутрішньо переміщених осіб – 159 (0) звернень;

  • особа з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій – 0 (2) звернень;

  • дитина війни – 0 (1) звернення;

  • ветеранів праці – 2 (0) звернення;

  • учасник війни – 0 (1) звернень;

  • дитини – 0 (1) звернення;

  • одиноких та багатодітних матерів – 7 (1) звернення.

У зверненнях до обласної державної (військової) адміністрації громадянами упродовж IІІ кварталу 2024 року порушено 3362 різноманітних питання (4444 питання).

Серед порушених, найбільш актуальними були питання:

  • соціальна політика, соціальний захист населення – 3114 (4142);

  • обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини – 43 (28);

  • діяльність органів місцевого самоврядування – 43 (45);

  • діяльність місцевих органів виконавчої влади – 24 (9);

  • комунальне господарство – 24 (32);

  • праця і заробітна плата – 17 (8);

  • житлова політика – 17 (64);

  • освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 16 (18);

  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 14 (26);

  • діяльність підприємств та установ – 11 (12).

Результати розгляду звернень, що перебували на контролі обласної державної (військової) адміністрації упродовж IІІ кварталу 2024 року, такі: вирішено позитивно – 2247 звернень (3723 звернення); надано роз’яснення на 256 звернень (641 звернення); повернуто авторові – 1 звернення (0 звернень); не підлягали розгляду – 3 звернення (7 звернень); направлено за належністю – 0 звернень (4 звернення) на звітну дату у стадії розгляду 782 звернення (0 звернень).

По телефону працівниками відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної (військової) адміністрації надано роз’яснення 154 громадянам (38 громадянам).

Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення перебуває на постійному контролі обласної військової адміністрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux