Звіт про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Херсонської обласної державної (військової) адміністрації у IV кварталі 2024 року (у порівнянні з попереднім аналогічним періодом 2023 року)

Керівництвом Херсонської обласної державної (військової) адміністрації відповідно до Законів України «Про звернення громадян», «Про правовий режим воєнного стану», Указів Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» вживаються вичерпні заходи для забезпечення права на звернення мешканців області.

Так, протягом IV кварталу 2024 року до обласної державної (військової) адміністрації надійшло 3058 звернень громадян (3200 звернень). При цьому, з урахуванням колективних звернень, звернулося 4541 громадянин (3621 громадянин), порушено 3111 різноманітних питань (3315 питань).

У звітному періоді 2933 звернення надійшли поштою (3002 звернення) та 125 електронною поштою (198 звернень).

За територіальною ознакою отримано звернення від мешканців:

  • Херсонського району – 2790 (1627), в тому числі м.Херсон – 2511 (1057);
  • Бериславського району – 166 (1339);
  • Каховського району – 9 (48);
  • Скадовського району – 6 (12);
  • Генічеського району – 5 (5);
  • з інших областей України – 62 (150);
  • з-за  кордону – 20 (19).

Від мешканців області до органів влади направлено 45 звернень (90 звернень), у тому числі: до Кабінету Міністрів України – 11 звернень (38 звернень), до Офісу Президента України – 11 звернень (14 звернень), до Верховної Ради України – 1 звернення (1 звернення); до міністерств та інших органів влади – 22 звернення (37 звернень).

У IV кварталі 2024 року до обласної державної (військової) адміністрації повторні та масові звернення громадян не надходили.

За ознакою надходження опрацьовано 3031 первинне (3105), 25 неодноразових (90) та 2 дублетних звернень (5).

До обласної державної (військової) адміністрації надійшло 3045 індивідуальних звернень (3182 звернення), 10 колективних звернень громадян (17 звернень), 3 анонімних звернень (1 звернення).

За видами звернень отримано – 3052 заяви (3174 заяви), 2 пропозиції (8 пропозицій) та 4 скарги (18 скарг).

За вказаним у заявах громадян соціальним станом, зареєстровано звернення від:

– пенсіонерів – 1455 (797),

– військовослужбовців – 2 (2),

– працівників бюджетної сфери – 7 (10),

– робітників – 5 (2),

– підприємців – 1 (0),

– безробітних – 1 (5),

– журналістів – 0 (27),

– пенсіонера з числа військовослужбовців – 4 (0),

– учень, студент – 0 (1),

– служитель релігійної організації – 1 (0),

– не зазначено соціальний стан – 1582 (2356).

Від громадян, які вказали у зверненнях категорію та потребують соціального захисту надійшло 134 звернення (22 звернення), зокрема, від:

  • осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 20 (15) звернень;
  • внутрішньо переміщених осіб – 104 (0) звернення;
  • особа з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій – 3 (1) звернення;
  • учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 2 (0) звернення;
  • учасник війни – 1 (1) звернення;
  • одиноких та багатодітних матерів – 4 (5) звернення.

У зверненнях до обласної державної (військової) адміністрації громадянами упродовж IV кварталу 2024 року порушено 3111 різноманітних питань (3315 питань).

Серед порушених, найбільш актуальними були питання:

  • соціальна політика, соціальний захист населення – 2930 (2966);
  • комунальне господарство – 36 (37);
  • обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини – 35 (24);
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 31 (76);
  • житлова політика – 26 (52);
  • освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 12 (4);
  • праця і заробітна плата – 9 (19);
  • діяльність місцевих органів виконавчої влади – 7 (60);
  • діяльність підприємств та установ – 6 (19);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 6 (12).

Результати розгляду звернень, що перебували на контролі обласної державної (військової) адміністрації упродовж IV кварталу 2024 року, такі: вирішено позитивно – 2726 звернень (2663 звернення); надано роз’яснення на 314 звернень (523 звернення); повернуто авторові – 0 звернень (1 звернення); не підлягали розгляду – 4 звернення (12 звернень); направлено за належністю – 4 звернення (1 звернення) на звітну дату у стадії розгляду 10 звернень (0 звернень).

По телефону працівниками відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної (військової) адміністрації надано роз’яснення 142 громадянам (67 громадянам).

Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення перебуває на постійному контролі обласної військової адміністрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux