Працівники житлово-комунальних господарств щодня дбають про те, щоб у домівках українців були тепло, вода та елементарні зручності, навіть після обстрілів ворога та в прифронтових регіонах. Із квітня підприємства ЖКГ вже бронюють до 75% своїх працівників, а не половину, як раніше.
Бронювання працівників — це лише кілька кліків на порталі Дія. Без збирання стосів документів, візитів до установ та очікування в чергах. А ще — це прозоро, адже всю інформацію перевіряє система, а не люди.
Якщо при спробі бронювання бачите старий ліміт 50% — зверніться до органу, який визнав підприємство критичним. Профільний орган внесе зміни — і ліміт зміниться на 75%.
Як подати заяву про бронювання через Дію
Щоб забронювати працівників, потрібно пройти кілька простих кроків:
Результат надійде на вашу електронну пошту та в кабінет на порталі Дія. Якщо бронювання успішне, воно відобразиться в системі Резерв+ працівників.
Як вирішити проблему з відсутністю працівників у реєстрах
Якщо новий працівник не відображається в реєстрах, зверніться до Пенсійного фонду України (ПФУ) для оновлення даних. Зробіть це через розділ Комунікації з ПФУ на порталі: користуйтеся оперативним повідомленням* про трудові відносини — інструкція тут.
*Оперативне повідомлення подавайте одразу після прийняття, звільнення чи переміщення працівника — день у день чи на наступний.
Якщо ви вчасно подали дані про працівника, він відображатиметься в системі Оберіг і бронювання мине без проблем. Однак якщо інформація надіслана із затримкою, подайте Податковий розрахунок через портал ДПС за останній звітний період і дочекайтеся, поки ПФУ оновить інформацію в реєстрі.
Послуга реалізується Міністерством економіки з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством оборони України. Модернізацію послуги здійснено завдяки «Проєкту підтримки Дія», що упроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за підтримки Швеції.
За матеріалами Мінцифри