Помічали, як під час знеструмлень LTE змінюється на Е, а додзвонитися до рідних іноді неможливо? Найчастіше це відбувається через перенавантаження мереж мобільних операторів. Люди масово перемикаються з домашнього чи офісного інтернету на мобільний — і навантаження зростає майже в 10 разів.
Залишатися на зв’язку — одна з найважливіших потреб під час війни. Через російські обстріли енергетичної інфраструктури багато людей ризикують залишитися без цієї можливості. Чим більше українців розумітимуть, як працює зв’язок і що впливає на його якість, тим ефективніше вони зможуть діяти під час перебоїв зі світлом. Для цього Мінцифра запускає новий YouTube-проєкт «Що по зв’язку?».
У коротких відео Станіслав Прибитько, директор Директорату електронних комунікацій Мінцифри, дасть відповіді на поширені запитання.
У першому випуску ви дізнаєтеся, як працюють мобільні мережі, що таке базові станції, чому іноді зв’язок зникає та як налаштувати домашній Wi-Fi так, щоб він працював до 72 годин без світла.
Мінцифра прагне, щоб кожен міг легко розумітися на особливостях роботи мереж і розумів, що робити, якщо зв’язок зникає.
Дивіться перший випуск і діліться ним із близькими.
А щоб не перевантажувати мобільний інтернет, переглядайте випуск або завантажуйте його через Wi-Fi. Залишайтеся на зв’язку попри все!
Проєкт реалізовано командою Міністерства цифрової трансформації за сприяння проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID i UK Dev. Партнер з реалізації — Офіс ефективного регулювання BRDO.
За матеріалами Мінцифри