Це основа рівного доступу до інформації та допомоги. У системі МВС ми поступово впроваджуємо рішення, які роблять наші
сервіси доступними для кожного і кожної. На цьому наголосив Міністр внутрішніх справ
Ігор КлименкоЗокрема, оператори екстреної лінії 112 володіють жестовою мовою та приймають звернення через відеозв’язок. Усього в Службі 112 працюють 274 оператори, серед яких є фахівці, які володіють і жестовою мовою. На кожній зміні працює по два таких оператори, щоб допомога завжди була доступною для всіх категорій населення, у тому числі для осіб з порушеннями слуху та мовлення.
Загалом за час роботи лінії надійшло понад 8 млн викликів, з яких понад 35 тисяч звернень до операторів жестової мови.
Жодних бар’єрів, коли йдеться про життя і безпеку.
Також створюємо відеоінструкції жестовою мовою про те, як:
Безбар'єрність — це стандарт сучасної держави. І ми працюємо над тим, щоб цей стандарт втілювався у всіх напрямах роботи системи МВС.